UWAGA

Więc mam do Was kilka spraw:

Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^

Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o

Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)

Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD

sobota, 28 marca 2009

Dalsza części pornosa Nanaho xD

Wiecie co się stało?!
Wczoraj mój tatko, który od tygodnia nie odzywania sie do mnie.. lub odzywania się do mnie nie miłym tonem zaczął do mnie miło gadać o.O
Chyba nastało święto lasu xD Taa... ciekawe jak to długo potrwa xD
No ale wracam do pisania tego chorego opowiadania xD

**********************
*Strzyga przestała kapowac co się w ogóle dzieje xD Popatrzyła na łonkę a tam Nanaho i gwałciciel biedronek się obmacują o.O Strzydze odrazu sie zbierało na wymioty. Niepewnym krokiem podeszła do nich*
-Nie chcę wam przeszkadzać ale ekhem Nanaho twoja mama tu idzie o.O
*Nanaho się spojrzała, a tam rzeczywiscie szła jej mama. Zaczęła przeraźliwie krzyczeć*
-Ratunku, ratunku on mnie gwałci o.O
*Spojzreliśmy na nia dziwnym wzrokiem*
-Musze coś krzyczec aby nie było, ze się z nim obmacuję dobrowolnie
*W tym momęcie gwałciciel biedronek zwiał. Jej mama podchodzi do Nanaho i krzyczy*
-Co tu się dzieje?!
-Yyyy - * zajakała się Strzyga* - Dzieńdobry. My właśnie podziwiamy koniki - * Strzyga nie mogła sama uwierzyć w to co powiedziała*
-Napewno ??
-Tak napewno! - *odpowiedziała szybko Nanaho. Jej mama poszła. Po chwili zjawił sie gwałciciel biedronek o.O Strzyga zirytowana spojrzała na niego*
-Nie masz już dosyć ??
-Nie - i zaczął znów obmacywac Nanaho o.O Strzyga nie mogła na to patrzeć i postanowiła pójść do Mc'Donalda. Strzyga spokojnie siedzac sobie w Mc'Donaldzie zauważyła Panterę, która szybkim krokiem do niej podeszła"
-Gdzie Nanaho ??
-Gwa.... sie z gwałcicielem biedronek o.O
-O!!! Z tym pedziem ?? Musze to zobaczyć !! Zaprowadź mnie tam
-Chyba cię ku**** * Strzyga sobie nagle uświadomiłą że po spowiedzi jest* chyba cię kurczak wzioł i kopnął xD Ja tam nie pójdę!! I tak zniszczyli mi dzieciństwo o.O * Pantera coraz bardziej nalegała*



****************************
Dobra to na tyle co do mojej cześci historyjki... xD o.O Już sie boje co Nanaho wymyśli o.O Osobą o słabej psychice odradzamy czytania tych opowiadań xD oraz osobą które nie chcą mieć skrzywdzonego dzieciństwa ^^
A więc.. Żegnam!! xD

5 komentarzy:

  1. A może Dzień Dziewic ma dwie daty^^ O.o xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. muahahahaha genialne te notki!! a i jestem fanką tego gwałciciela biedronek muahahahaha!! Nanaho dajesz!! znowu mam skojarzenie =.= zawaliste są wasze notki szczególnie te pornole... xDDDD hahaha więcej więcej więcej ;*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te wasaze opo.XD heh "zniszczyl mi dziewictwo" niezle^^ pzdr:*

    OdpowiedzUsuń
  4. zniszczył mi dzieciństwo a nie dziewictwo... o dziewictwie to Kumiko może pomarzyć, jak tam jej randka z poręczą!? xDD O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nanaho.. tY sie juz tak nie wymądrzaj xD Nie było zadnej randki... Ty.. larwo! a Cb neich gwałciciel beidronek jak najszybciej wydziewiczy!! albo predzej trafisz pod auto swojej mamy xD

    OdpowiedzUsuń