Uwaga Uwaga!!
Nanaho zaczyna jakieś niewyżyte historie tworzyć xD
Hmm... Moje części historii będą normalne.. więc nie macie się czego bać xD
Gorzej z jej czesciami o.O
Pewnie jakiegoś znów pornosa napisze tak jak w swojej książce o.O
*******************************
* Strzyga i Nanaho wychodzą z wody. Przed swoimi oczami widzą.. tych na W ( nawet ich nazwiska nie potrafię napisać xD ) Strzyga zaczyna wrzeszczeć *
-Nie oddam wam Nanaho!! Prędzej pozwolę na to aby z gwałcicielem biedronek tańczyła na komersie!
* Strzyga daje im w twarz co ich oszołomiło i zaczyna ciągnąć za sobą Nanaho po chwili staje i mówi sama do siebie*
-Czemu ja Cię ratuję ?? o.O * Strzyga zostawia Nanaho i idzie.. Zrobiła zaledwie krok po czym juz leżała na ziemi bo się potknęła. Nagle Nanaho się odwraca a W zaczeli ją gonić o.O Nanaho zaczyna zwiewać depcząc Strzygę po czym znów Strzygę podeptali bracia W o.O Po chwili podchodzi do niej gwałciciel biedronek*
-Gdzie moja biedronka ??
-Bracia W ją gonią
-Ja im dam!! * i pobiegł. Strzyga powoli się podnosiła gdy po chwili Nanaho po niej przebiegła *
-Nanaho!! Jak Ci zaraz dowalę!!
* a zaraz za nią bracia W i ekhem ten od biedronki o.O Strzyga wściekła wstała bo znów została podeptana, ogarnęła ją furia wyjeła maczugę i zaczęła biec za nimi. Lecz gdy tylko jej się przypomniało, ze Nanaho jest jej winna 100 zł zaczęła coraz szybciej biec taranując wszystkich za Nanaho.. W końcu dopadła Nanaho i zaczeła ją dusić *
-Oddawaj kasę!!
****************************
To na tyle co do mojego dopisku do Nanaho historii xDD Pa!!
UWAGA
Więc mam do Was kilka spraw:
Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^
Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o
Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)
Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD
Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^
Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o
Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)
Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
a więc po pierwsze muszę sobie pogratulować bo w końcu zajarzyłam jak się dodaje komenty... nie klaskajcie xDD a apropo przeczytałam wszystkie notki!! one są jakby to ująć...hmmm.... .... .... zajebiste!! to zajebioza!! ja chcę więcej to było za mało T.T... ... ... śmiałam się ze śmiechu najlepszy był ten kościół historia natiii określenia i komentarze Strzygi muahahaha!! boskie!! informujcie mnie na bieżąco jak sie noteczki będą pojawiać ^^ buziaczki ^^:*:*:*:*
OdpowiedzUsuń