UWAGA

Więc mam do Was kilka spraw:

Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^

Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o

Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)

Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD

poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Hehe xd

Hehe no więc po bardzo długim czasie zostałam skazana na napisanie notki O.o (Bo szanownej Kumiko się nie chce pisać.... *Pewnie czyta Zmierzch, który dostała ode mnie na urodziny... Miesiąc po nich O.o Nie moja wina, że nigdzie nie było!*)

Ehkem, no więc wchodzę sobie do szkoły oczywiście wszyscy na wejściu patrzą się na mnie O.o
Przygładziłam włosy i dałam Kumiko jej prezent urodzinowy xD
Kazałam jej nie rozpakowywać żeby wiochy nie walić i poszłyśmy na górę bo był dzwonek.
Na polskim (na reszcie lekcji także) zabrałam jej książkę i sama ją czytałam^^ Pani zabrała książkę (jak i również na historii i angielskim xD) ale ogólnie z 60 strony doszłam do 175 xD Taak, brawa dla mnie^^
Na historii zaczęłyśmy gadać, że w Zmierzchu mówią, że normalni ludzie nie czują zapachu krwi a my przecież czujemy!!
Patrzymy się na siebie jak na idiotki a potem mówię:
-Haa jesteśmy wampirami^^ O.o
Ja żeby to sprawdzić szybko zdrapałam sobie strupy i zaczęłam pić krew.
Nie powiem, żeby należała do najsmaczniejszych O.o
UPS, chyba sobie właśnie wrzuciłam na ambicję^^
No w każdym bądź razie jak już picie mi sie znudziło to opuściłam nogawkę.
Bardzo mnie to bolało to ją znowu odwinęłam.
A tam potop szwedzki, wylew Nilu, powódź, tsunami, tornado, tiramisu!!!!!!!!!!
Pokazuję to Kumiko a ona się na mnie patrzy głupawym wzrokiem O.o
-To po cholerę to zdrapywałaś O.o
-Mniejsza o to, masz plaster!?
-Nie
-Kur**, a chusteczki?
-Nie
-Dawaj ten plecak!
-Nic tam nie mam oprócz podpaski!
Spojrzałam się na nią O.o
-Dawaj!
Zaczęłam grzebać ale nie znalazłam.
-Ej, tobie kiedyś dałam.
Teraz zaatakowałam swój plecak i znalazłam.
-EEe... mamy mały problem...
-Aaa... musisz odgiąć tutaj te ramiączka to wtedy przykleisz drugą stroną ale musisz odgiąć bo inaczej przykleisz do spodni
Wytrzeszczyłam gały O.o
-Jaka doświadczona... Ekhem... Dobra, nie komentuję.
Oczywiście musiał mnie zauważyć produkarz butów i majtek Bastuś i zaczął wrzeszczeć
-Podpaska... - nikt nie usłyszał - Podpaska! - powiedział głośniej i wszyscy się na niego spojrzeli - Podpaska!!!!! - wskazał na mnie i ludzie zerknęli na mnie bez entuzjazmu - KOZA PRZYKLEJA PODPASKĘ DO NOGI!!!!!! - wszyscy wytrzeszczyli na mnie gały.
-Eee tam, mity jedne przecież podpaski są bardzo chłonne na krew nie, hehehehehe xD - uśmiechnęłam się głupkowato.
Kobieta mnie wysłała do pielęgniarki a ja zapomniałam, że opakowanie od podpaski Kumiko wsadziła mi w skarpetkę i kobieta sobie przykleja plaster a tu papierki ze skarpety wyłażą O.o
To chyba nie był normalny widok xDD
Dobra, jeżeli mam być szczera to nie chce mi się teraz pisać bo jestem w stanie totalnego oszołomienia, ale zapewne napiszę w piątek bo będę miała internet na swoim laptopie *-* Cud, miód i orzeszki, ale zapewne Kumiko i Ayumu zwariuja jak usłyszą o gadaniu o laptopie (od komórki już zaczynają dziwaczeć O.o Nie moja wina że tak mi się podoba że o niej gadam od jakichś 3 miesięcy^^)
Hehe, może jednak dam im spokój!? Nie... to chyba będzie trudne do wykonania xD
Wątpię czy MI się uda nie gadać xD
Dobra, kończę bo w Simsy dawno nie grałam idę nadrobić zaległości...
Akurat mam simkę w ciąży więc ten tegest hehe dzieci itd bachorki noo wszyscy wiedzą o co chodzi, nooo, kolonię dzieci zrobię i je będę na dworze w budach trzymać tak jak to zrobiła Ayumu z psami xD

2 komentarze:

  1. Ej!! wiem ze nie mam okresu ale to nie znaczy że nie mogę wiedzieć jak się podpaskę do nogi przykleja!! ( a wiem to tylko dlatego że słuchałam na tym durnym spotkaniu "między nami kobietkiami" tzn ogóle to słyszałam co drugie słowo bo miałam słuchawki w uszach.. ale tę częśc usłysałam co ona opowiadała.. dobra nie ważne xD nie będe sie rozpisywac xD) Ani mi sie waż gadać o tym laptopie!! bo ja zaczne gadac cały zcas o Miyavi i Maya i o The Gazette i jaki to twój Ruki jest zboczony!! ( dlatego do siebie pasujecie ) *Kumiko przewraca oczami* Albo wiem.. po co sie będe wysilać.. włożę słuchawki do uszu i w tedy będziesz mogła o tym laptopie nawijać do woli :D Kurczak.. ale się rozpisałam.. a to miał być tylko komentarz o.O Hmm..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Ten wasz bloczek jest baardzo fajny;D

    Pozdro;**

    Sefora

    OdpowiedzUsuń