UWAGA

Więc mam do Was kilka spraw:

Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^

Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o

Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)

Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD

niedziela, 7 marca 2010

Em.. znowu galeria? o.O

Witam Państwa!
Jak widzicie.. znowu ja musze napisac notke >.< ( pizgne Ci Nana ). Bo nasza kochana.. pierdolnięta.. psychiczna (itd xD ) Nanaho pisze notkę z driftu.. xD Em.. wczoraj.. tak chyba wczoraj.. bylyśmy w galerii *__________* Znowu. ( Nie za dużo pamiętam.. wiecie.. ten majonez.. albo podali mi tabletke gwałtu O.O ). Po co ? By kupić innej psycholce ( tylko ja tu jestem normalna *_______* ) prezęt na urodziny... xD

Najpierw oczywiscie Nana odstawiała cyrki z butami. Nawet nie pytajcie ; D. Rzucała się w tym samochodzie i rzucala ^^"""" xD. Przejde może do rzeczy.. ekhem.. <> co to ja miałam napisac... <> "Empik, smyk, KFC, drapanie, obczajanie menów, i wszystko, co Ci się przypomni" ( Nana.. Cb pojebało, ze ja mam tyle opisywać XD ). Od czego by tu zacząc.. a już wiem *______________* Jestem genialna XD Zacznę od empiku.. ( nie patrzcie na w/w listę przez Nanaho XD wcale.. z niej nie korzystam xD )
Em.. Empik tak ? Wchodzimy sobie zadowolone do empiku o.O No i Nana pierw poszla na dział mangi itp dupereli.. ( masz moja gazete Ty Sajgonko jedna! xD ) Oglądala i oglądała.. zachwycała sie itd... xD. W końcu... poszła na dział.. dla młodych matek O.O 9 pierwsza moja myśl... - Nana jest w ciązy czy co?! o.O. Okazało sie, że chce Ayu kupić taka książke na urodziny ; D XD ). Złapala za pierwsza lepsza ksiązkę "Z dzieckiem przez pierwsze 5 lat". Wiecie jakie to było grube?! O.O A potem coś z ciążą.. itd ; D Dopóki nie zauwazyła ksiażki.. pt. "Wielka Księga Cipek". Oczywiscie.. za wszelka cenę chciała ją kupić.. ale nie dalam *______________* ! xD ( kupimy jej na 18 ; ] xD ).
Teraz mam opisac smyka? XD Oky.. xD Smyk.... Nana tam wparowała jak dzikie zwierze taranujac wszystkich i wszystko o.O Dopadla.. gumiane kaczuszki o.O ( taki bajer do wanny.. xD wiecie.. one tak kwiczą jak zdychajace świnki XD ). Musiałam jej wytłumaczyć.. ze nie stac ja na kaczuszke.. i ze ją zgubi,.. xD ( kurwa Nana nie poganiaj mnie na gadu z tą notką! >.< Ja musze pomyśleć o.O ). No to w końcu Nana jej nie kupiła *_________*. Ale za to zaczęła się bawić stolikiem/krzesłem labiryntem. Wiecie.. to wygląda jak taki stolik... na sprężynce o.O Tam jest kulka i ścianki.. trza trafić tym czyms okrągłym do dziurki o.O ( matko... jak to brzmi O.O ). No to nasza kochana Nana zaczęła si e tym bawic.. a biedne dzieci.. otoczyły sie wokół niej.. liczac, że niedługo skończy. ( Nie wpierdalaj się do mojej notki Nana ! ). Biedne dzieci T__________T o.O Musiały tyle czekac... a ta jeszcze nie umiala tego przejsc..( 5 latki to przechodzą! xD . To chyba tyle jeżlei chodiz o smyka.. xD teraz przechodze do KFC... xD
Dzwoni komuś telefon... znajoma mi muzyczka... xD Mówię do Nany...
"Nana a nie tak się zaczynało Ku Ku Ru?"
"Niee.. mam to na dzwonek"
"Em.. a to nie Tobie dzwoni ?" xDDD ( nie ma to jak spostrzegawcza Nana xD )
Tera przejdę do drapania.. wiecie.. Nanaho.. nie ogolila w miejscu imntymnym.. XD No i ja zaswędziało o.O Weszłysmy w jakiś korytarz.. xD I ona się zaczęła drapać.. z taką dziwną miną O.O W końcu koles wchodzi.. patrzy na nią... i wychodzi... Nawet człowieka wystraszyła! xD I to faceta! xD ( sorry, ze tak wgl bezpłuciowo opisuję.. ale mi sie nie chce XD )
A wiec tak.. jedno z moich hobby.. to obczajanie menów *___________* No i ja tak ide.. A Nana nagle za mną "brzydki, brzydki, brzydki" i tak caly czas.. nawet na małe dzieci sie lampiła.. nawet na starych dziadów.. ( dobrze że jej sie zaden dziadek nie spodobał XD )

No to chyba tyle.. nie chce mi sie pisac.. xD bawcie sie grzecznie o.O
Dobranoc! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz