Witam! xD
Tak to ja *______________________*
A wiec tak, ta wariatka ( Nana ) postanowiła, ze wznowimy bloga ( hmm.. o.O to może być ciekawe )
No to tak. Jak wiecie jako iż Nana jest moją friend ( best ; * ) to czasami sie spotykamy.. ( jak to brzmi O.O ). Poszłyśmy razem do galerii ( bede opowiadac trochę chaotycznie, bo nie pamiętam co sie działo pierw XD - taa.. majonez *_____________* XD)
Taaaa. Zacznę od tego.. ze po raz pierwszy ( jak jestem sama XD ) nie spóźniłam sie na tramwaj ( możecie byc ze mnie dumni XD ). No i musiałam na tą larwe czekac 5 minut =.=''. Ma ruchy to babsko XD. Pomine pare nudnych faktów. sratatatatatata. Jestesmy w galerii!!! ( taaa... nie chce mi sie za bardzo pisac.. XD P.S wiem, wale błędy itd. ale nie chce mi się poprawiac XD Uch.. ale mnie te ferie rozleniwiają *_____________* ). Dobra, to ja moze przejde do rzeczy. Poszłyśmy do empiku - stoisko gazety o mandze i anime. Nana tak się podekscytowała, że aż klapła sobie na tej brudnej podłodze i siedziała o.O Jakaś kobieta biedna nie mogła przejść. Latała potem jak. . . ekhem po cały empiku . .. ( nie.. nie latałam za nią =.='' potem mnie obrobił ten skunks z 14 zł! xD ). Eh, oczywiscie po pewnym czasie sie zmeczyłysmy. . .no i klapnęłysmy na ławeczce. . .( na drugim piętrze ). No i Nana odpakowała paczke żelek *________________* po czym jedna nam spadła na ziemię o.O. chciała bym ja ją zjadła =.='' No nie ważne. Wzięła ją ( żelke XD ) i wiecie jak sa te "okienka" ( taa.. tak to nazwałam XD ) bez szyb XD otoczone płotkiem o.O ( ja to umiem opisywać XD ). Dobra.. porpstu jak sa te wielkie dziury w podłodze w galeriach ! I nadole latają sobie ludzie XD. No to nasza genialna Nana, po paru "podchodach" zrzuciła tą żelkę komuś na łeb. ( ja zaczelam chowac dowody - czyli papierek od żelków XD ). Taaa ta to ma pomysły. Potem poszłyśmy do zoologicznego, gdzie oglądałyśmy jak agamy się rozmnażają o.O Nie było to zbyt ciekawe, chcoiaz pewnie Nanie się spodobało. I oczywiście na terrarium była naklejona nalepka "gekony" i co ? Jak przeczytałyśmy ? "bekony" =.=''. ( nie pamietam która to wyskoczyła z tym tekstem XD Ale chyba byłysmy głodne o.O ). Eh. . Nana spowodu iz bardzo chciała mi zrobic obore.. zaczęla skakac i biegac po galerii .. . aż zgubila kurtkę... o.O Ta... musiałam jej ją podnieśc.. wiecie jaki to był wysiłek!? Schylić się.. xD
Cholera! Nie pamietam co się jeszcze działo o.O. Nana spotkała kolegów o.O Nie pozwoliła mi sie na nich patrzec XD ( oczywiscie jej nie posłuchałam.. ale myslałam, ze chociaz jacys kawaii będą.. ale sie zawiodłam XD Bo tacy, tacy.. zwyczajni o.O ) .
Eh . . dobra kurde mol nie pamietam co się jeszcze działo. Nana, gdy wracałysmy z galerii ( moja sis nas wiozła xD) kazała nam iść do sklepu.. Oczywiscie Nana ubrała moja kurtkę... =.='' Weszla do rowu.. i nie umiała stamtąd wyjsć XD ( nie.. nie leciałam jej na pomoc XD ). I tak trochę poleżała na śniegu . . o.O W mojej kurtce T______________________________T
Dobra.. narazie na tyle O.O Zapomniałam jak sie rozpisywac, wybaczcie XD. Kiedyś ( nie nie liczcie na to XD ) uzupęlnię tę notkę ^^"
P.S Wiem.. Nana jest je.bnięta XD ( straszyła mnie, ze jest BI =.='' Naszczescie dodała po paru minutach,z ę to żart xDD Ale wiecie jak sie przeraziłam?! xD dobra.. nie wązne XD )
No to.. Sayo! xD
Wgl ktoś czyta tego bloga? O.o
Oprócz Nany.. xD
Oky.. to Wam wysłyam pozdrowienia czy coś ; ]
UWAGA
Więc mam do Was kilka spraw:
Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^
Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o
Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)
Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD
Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^
Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o
Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)
Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
em.. wystąpił błąd za który przepraszam o.O *Nana, gdy wracałysmy z galerii, moja sis nas wiozła xD, kazała nam ( majne sis ) iść do sklepu..
OdpowiedzUsuń