UWAGA

Więc mam do Was kilka spraw:

Pierwsza - chodzi o komentarze. Nie wszyscy mają konto na tej stronce. Jeżeli chcecie mi dać komentarz, a nie macie tutaj konta to wybierzcie opcję Anonimowy lub Nazwa/Adres URL tam gdzieś w komentarzach i najwyżej podpiszcie się w komentarzu^^

Druga - żeby Wam było łatwiej zrozumieć^^ Wszystkie teksty pisane takim najmniejszym Arialem to wymyślone historyjki^^ Tzn, jedna tylko że raz pisze Nanaho a raz Kumiko^^ A cała reszta to nędzna, szara i normalna rzeczywistość O.o

Trzecia - jeżeli ktoś chce być informowany, jak się notki pojawiają to piszcie w komentarzach, a my Wam napiszemy na Waszym koncie na gliterach jak się pojawi jakaś nowa notka... ^^ (bo tu głównie ludzie z gliterów zaglądają^^)

Czwarta - (wiem, że dużo tych uwag XD) notki nie będą pojawiać się regularnie . .będą bardzo nieregularne . . w zależności od tego jak często będziemy się spotykać ; DD

niedziela, 7 marca 2010

Drift . . .Urodziny Ayu XD

A więc. . .Em . .Postanowiłam także coś napisać XD
Jak widać zmieniłam wygląd bloga .. (Tak tak, wiem, że nikt się tego w tym stuleciu nie spodziewał .. .Ale mi się nudziło XD)
No więc dziś . .urodziny ma Ayu ^^' (Wszystkiego najlepszego ; **)
I ponieważ w ten sam dzień jest Drift to urodziny odbyły się na torze . . . No i oczywiście musiałam się popisać moją umiejętnością pakowania prezentów więc zapakowałam mangę w trzy papiery O.o A na samej górze różowy ! Mwhahahahh XDD
Od rana (Od 12 XD) prosiłam tą starą zrzędę , żeby przyjechała do mnie . ..a ona przyjechała dopiero o 13:30 T___T
No i o 14 poszłyśmy na tor .. dzwonimy do Ayu i się szukamy . .Dobra . .widzę ją .. . ale mi sie nie chce do niej iść XD Stoimy z Kumiko w miejscu i czekamy aż ten Toi-Toi przylezie a to tylko macha na nas rękami jak ruska baletnica (Wyobraźcie sobie Ayu . . w różowej spódniczce i różowym gorsecie *____________* ? )
No w końcu łaskawie przelazłyśmy przez te opony i Kumiko zaczęła gonić Ayu z naszym różowym prezentem  . .Co tam było dalej nie pamiętam XD (Taa. . . - majonez XDDDD) W końcu poszłyśmy do Glonojada i pomalowałyśmy go farbami . . (Ja się oczywiście musiałam podpisać wieloma kolorami przez co zostałam nazwana dzieckiem tęczy O.o'') Porobiłam zdjęcia . . . Zapisałam się na jakiś rzut oponą, z którego potem zwiałam XD (A i tak tego wgl nie było O.o''' ) Poszłam odnieść lustrzankę do domu . . Za co potem dostałam opr T_______T Ponieważ w tym czasie . .było Drift Taxi T______T I sobie nie pojeździłam T____T Tylko jakieś oszołomy z flagami i bez maski jeździły O.o (Ale bym się śmiała gdyby im jakieś części wywaliło *____* XD No ale jak odnosiłam sobie tą lustrzankę . .To Ayu latała po ulicy i wrzeszczała "Blondynki są głupie !" (Sama jest blondynką XD) Coś się zaczęło dymić .. . Ludzie się zebrali . . To my tam idziemy . . A tam nic O.o To wróciłyśmy do stołu, żeby nam broń Boże paluszków nie podpieprzyli XD Potem wróciłyśmy . .wsiadłyśmy do Glonojada. . I Ayu odpakowała prezent XD (Jakoś ciekawe czemu dużo czasu jej to zajęło O.o . . .XD) I zaczęła czytać . . To my słuchamy . . .A ona jakieś .. "W zeszłym tygodniu . . .UH UH ! " XD Potem zaczęłyśmy się nabijać z noobów w Metin2 XD A kiedy miałyśmy wracać . .Kazali nam się przenieść . .Do jakiegoś (...) (Skleroza XD) W każdym bądź razie był to samochód o specyficznej nazwie której nie pamiętam XD (Kombajn O.o ? . . .Taa  - majonez XD) No i wracamy sobie . . I odwoził nas Skowronek/Daro/(...) (Skleroza XD) ale nazwał siebie ciocią . .. xD No to potem mówiłam do niego Ciociu . . .a on się tak dziwnie patrzał XD
Ogólnie . . Tylko tyle pamiętam O.o (Taa - majonez xD) Jak coś mi się przypomni . .To dopiszę XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz